GSM dla wszystkich

Forum dla szeroko pojetej rzeszy milosnikow i uzytkownikow telefonow komorkowych. Mile widziani wszyscy - od kompletnych laikow po specjalistow w tej dziedzinie.


#1 2010-09-01 08:33:13

arcek

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2010-08-26
Posty: 3
Punktów :   
Model telefonu/ów: sciPhone A809
Operator: PLUS

Internet przez WIFI w sciphone A809

Witam
Walczę z uruchomieniem internetu przez WIFI i okazuje się, że w przypadku tego telefonu nie jest to takie proste. Ustawiłem połączenie WIFI, wprowadziłem adres IP sieci no i połączyło mnie z siecią. Na pierwszej stronie wyświetla naprzemiennie nazwę operatora (PLUS) i nazwę sieci netu. No i na tym moje szczęście się skończyło. A główny problem to przeglądarka. Fabrycznie zainstalowana przeglądarka UCWEB 6.itd. po uruchomieniu pokazuje puste kwadraciki zamiast liter więc poruszanie się po menu jest niemożliwe. Nie wiem co z tym zrobić gdyż w takich kwestiach jestem laikiem. Zainstalowałem po kolei przeglądarki: bolt, teashark-419, opera-mini-4.2.itd i UCWEB 7.2.2.51. Bolt podczas ładowania wyświetla komunikat memory low i na tym koniec. Opera zaczyna się ładować i kończy ładowanie na jednej czwartej belki. Teashark przy jednej czwartej belki pokazuje error spróbuj później. Uruchamia się tylko UCWEB 7. Ale po wisaniu adresu onet-u (onet lajt powinien łatwo się załadować) przechodzi na stronę onetu co widać po nazwie bo strona jest zupełnie biała. Może i by się załadowała ale pewnie trwałoby to wieki. Generalnie internet przez WIFI można sobie odpuścić. Możliwe, że coś żle robię bo jak napisałem wyżej, jestem laikiem. Chętnie przetestuję wszelkie sugestie. Z góry dziękuję za wypowiedzi typu zmień telefon bo to chińskie g...no, zwłaszcza od osób, ktore tego telefonu w ręku nie miały. Telefon ogólnie jest niezły i nie żałuję zakupu. Do oglądania filmów mam telewizor, a do pooglądania czegoś w pociągu to i jakość tego telefonu wystarczy. Tak samo z muzyką. Telewizja trochę śnieży ale oglądać można. Chyba,